تولید جک سقفی

 

کسانی که در پروژه های عمرانی فعالیت می کنند کاندید اصلی خرید جک سقفی هستند اما آیا می دانید پروسه تولید جک سقفی به چه صورت است؟ چه ابزارهایی نیاز است و چه دلایلی باعث نوسان قیمت جک های ساختمانی می شود؟ برای تولید جک های ساختمانی به صورت مدرن و کانیزه و همچین از روش های قدیمی تر میتوان استفاده کرد .

خرید جک سقفی به صورت اینترنتی

تولید جک سقفی

برای خرید جک سقفی به صورت اینترنتی می توانید اطلاعات مورد در سایت شهرقالب را مطالعه کنید تا تفاوت بین جک ها را به خوبی شناسایی کنید. از یاد نبرید که به طور کلی قالب بندی و بتن ریزی تابع شرایط ساخت و ساز است. دقت داشته باشید که ما  فضای کاری شما را در تولید جک سقفی درنظر قرار می دهیم. ما در طرح فروش جک های سقفی از بهترین مکانیزم های روز دنیا کمک گرفته ایم تا تنوع در سایز و ابعاد و همینطور طراحی صورت بگیرد. هر یک از جک های سقفی بر اساس نوع طراحی که دارند انتخاب می شوند. نمونه های t  شکل معمولاً پرفروش ترین نوع جک هستند این در حالی است که مدل های صلیبی از نظر سبک اجرایی ثابت بوده و ساختاری مشخص دارند. در تجهیزات قالب بندی و بتن ریزی می بایست به کیفیت جک های سقفی دقت کرد تادر طول انجام بتن ریزی دچار مشکل و حادثه نشویم. لوله های به کار رفته در این محصول و سایر تجهیزات قالب بندی سبب می شود که کیفیت نهایی کار تضمین شده باشد این لوله ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بدون هیچگونه درز و فرو رفتگی در لوله میاشند.استفاده از این نوع لوله در تولید جک  باعث افزایش عمر جک های سقفی و افزایش امنیت کار میشود.

جک سقفی در یک نگاه

 

 

جک سقفی به نوعی جک گفته می شود که وظیفه دار، میزان باری که سقف ایجاد می کند را تحمل کند. این مدل از جک ها برای انواع سقف ها اعم از سقف های طاق ضربی، یونولیت و وافل اجرا می شود و کاربرد دارد. در واقع سقف ها برای پایداری نیاز به یک نگهدارنده دارند و تولید جک سقفی دقیقاً با همین هدف صورت گرفته است.

در تولید جک سقفی سه اجزای اصلی مطرح شده است که شامل قسمت نری، مادگی و رزوه هستند. نگهدارنده اصلی برای این جک ها شامل مهار قالب مدولار است و در بخش پایین جک لوله هایی دیه میشود که معمولاً از نظر قطر با هم فرق می کنند. رایج ترین لوله ها معمولاً قطر 6 سانتی متری دارند و از ضخامت 2.5 میلی متری برخوردار هستند.

در تولید جک سقفی بخش بالایی کار شامل لوله هایی با قطر 5 سانتی متر و ضخامت 2.5 هستند. به طور کلی جک ها در دو سبک تولید می شوند برخی سبک وزن هستند و برخی نیز وزن بیشتری دارند و به طبع مقاومت بهتری نیز خواهند داشت. بنابراین قیمت تولید جک سقفی بر اساس ضخامت و وزن نیز سنجیده می شود.

قسمت t شکل جک های سقفی باید در ابعاد استاندارد و کیفیت باشد تا پوشش مناسبی زیر سطح ایجاد کند تا فشار ایجاد شده در زیر سطح را به خوبی منتقل کند معمولا برای ساخت این قسمت از پروفیل 30*50 و استفاده میشود که طول آن 75 سانتی متر (ابعاد استاندارد)میاشد . که توسط دو شاخه پروفیل 20*20 به صلیب جک مهار میشود.

رزوه جک  یکی از عوامل تاثیر گزار در کیفیت و قیمت جک های سقفی میباشد، که انواع مختلفی دارد برای مثال رزوه جک عراقی دارای لوله مهر سرخود میباشد و رزوه های استاندارداین مورد را ندارند رزوه های جک سقفی در دو ارتفاع 18 سانت و 20 سانت تولید میشود که مهره های رزوه میتواند چدنی یا فولادی باشد.

جدول وزنی و قیمتی جک سقفی

مشخصاتقیمتوزنمشخصات
بدون کلگی جکتماس11 کیلو گرمجک سقفی 3.5متری
صلیب ثابت(ورق 2میل)تماس13 کیلوگرمجک سقفی 3.5متری
صلیب ثابت(ورق 2.5میل)تماس15کیلوگرمجک سقفی 3.5متری
جک بلند (تجاری)تماس16کیلوگرمجک سقفی 4 متری
عراقیتماس13کیلوگرمجک سقفی3.5متری
جدول وزنی وقیمت جک سقفی ۳.۵ متری
(برای اطلاع از قیمت های دقیق تماس بگیرید)

تولید جک سقفی

ابزار مورد نیاز و شرح کامل آنها

 

یکی از مهمترین پارامترهای تولید جک ساختمانی، ابزارهای مورد نیاز است. نوع دستگاه، برند، کیفیت و سطح اجرایی ابزارها اهمیت زیادی دارد.

دستگاه برش لوله اره آتشی: یکی از مهمترین ابزارهای ساخت شمع فلزی، دستگاه برش لوله اره آتشی است. در واقع نوعی اره مطرح است که به صورت مکانیکی عملیات برش را انجام می دهد. کاربرد این دستگاه به صورتی است که سرعت و دقت کار را بیشتر می کند و برای برش ورق و لوله های آهنی استفاده می شود. تیغه دستگاه بسیار برنده است و در تولید شمع های زیذر سقفی دقت زیادی می طلبد. از سوی دیگر تنظیم گیره و قطعه کار موضوع مهمی است که باید بررسی شود. این دستگاه کمک می کند تا برش های باریک تری ایجاد شود اسراف به حداقل برسد. همینطور میزان دقت برش بسیار بالا است. این ابزار می تواند برای برش های عمودی مورد استفاده قرار بگیرد.

دریل مخصوص سوراخکاری لوله جک: دریلی که برای تولید جک سقفی استفاده می شود با دریل های معمولی موجود در بازار بسیار متفاوت است. این دریل برای تولید مگنت های قدرتمند ساختمانی استفاده می شود و سوراخ کاری توسط آن در دقیقترین حالت ممکن قرار می گیرد. ویژگی های مشخص این دریل شامل دقت بالا، چرخه عمل زیاد و حداقل میزان لرزش است. ما در تولید تولید جک سقفی سعی کرده این بهترین دریل را استفاده کنیم تا تنظیم ارتفاع با دقت بالایی صورت بگیرد و میزان سایش به حداقل برسد. البته که دریل ها بر اساس سطح دقتی که دارند دسته بندی می شوند. اجرای این دریل به سوراخکاری دقیق لوله ها منجر می شود. این محصول برای پردازش ریل استفاده می شود.

دستگاه جوش CO2: از دیگر ابزارهای مهم تولید جک سقفی، دستگاه های جوش CO2 هستند که برای اتصال قطعات فلزی و غیر فلزی استفاده می شوند. در این فرایند از گاز CO2 استفاده می شود که نسبت به سایر گازها برای جوشکاری موثر تر است و وسعت کاربرد بیشتری دارد. این شیوه جوشکاری به طور کلی ایده آل و ارزشمند است. دستگاه جوش CO2 که برای تولید جک سقفی استفاده می شود به صورت اتوماتیک اجرا می شود و کمترین جرقه برای جوشکاری را خواهد داشت.

دستگاه رنگ کاری: برای رنگ آمیز لوله های برش داده شده نیاز به دستگاهی است که بتواند این کار را سریع و در کمترین زمان ممکن انجام دهد به این ترتیب کیفیت دستگاه و سبک و مدل بندی که دارد از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

تولید جک سقفی

عوامل موثر بر قیمت جک سقفی

 

از آنجایی که معمولاً در قیمت جک های سقفی تفاوت زیادی دیده می شود انتظار می رود که در انتخاب دقت بالایی داشته باشید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید. مثلاً اگر هدف شما این است که یک تکه خاص یا یک آرماتور را به عنوان پل نگهداری کنید نیازی به جک t شکل ندارید و بهتر است که برای این بخش هزینه نکنید. از جک های عراقی می توانید استفاده کنید که قیمت ارزان تری دارند.

لوله ها اولین پارامتر در قیمت گذاری جک ها هستند. سایز لوله، نوع لوله و ابعاد اجرایی لوله ها بر قیمت نهایی جک های سقفی اثر می گذارند.

مورد دیگر مربوط به رزوه و مهره است که تعداد رزوه و مهر و جنسی که دارد می تواند روی قیمت نهایی کار اثر بگذارد. دقت کنید که برای ساخت جک های سقفی می بایست از لوله با کیفیت استفاده شود. قسمت پایین جک دارای لوله ای سایز 6 و قسمت بالای جک، لوله سایز 5 هستند و  هر یک از این لوله ها از نظر کیفیت شرایط خاص خود را دارند.

موضوع دیگری که در تعیین قیمت تولید جک سقفی دیده می شود میزان مرغوبیت آن است که به جنس مصالحی که در آن به کار رفته است بستگی دارد. مثلاً جک های ساختمانی از نظر وزن با هم فرق دارند که روی قیمت اثر می گذارد همین موضوع در مورد ضخامت و قطر نیز دیده می شود. هر یک از جک های ساختمانی بر اساس و سبک و مدل بندی که دارند دسته بندی می شوند برخی از آنها به دلیل کیفیت بی نظیر خود بسیار گران هستند.

اگر قصد خرید جک ساختمانی دارید باید نسبت به اتصالات فلزی و فولادی آن بررسی های لازم را داشته باشید. در واقع قیمت این جک ها به صورت مستقیم مربوط به فلزاتی است که در بخش اتصالات به کار رفته است. از سوی دیگر بازار نوسان زیادی در راستای قیمت فلز دارد و این موضوع سبب شده تا قیمت تولید جک سقفی ثابت نباشد.

تولید جک سقفی

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات به روز در مورد قیمت جک سقفی با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید تا مدل مورد نظر را برای شما توضیح داده و قیمت روز آن را اعلام کنند همینطور می توانید محصول را از نظر ابعاد و وزن و مدل نیز مورد بررسی قرار دهید. در طرح فروش جک سقفی، یک سری تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته این که شاخص قابل قبولی را شامل می شود.

قیمت جک سقفی

 

قیمت انواع جک سقفی بر اساس طراحی و اندازه و تیپ های مختلف مشخص می شود. هر یک از جک های سقفی کاربرد متفاوتی دارند.

قیمت جک سقفی ساده: تولید جک سقفی ساده به نسبت مدل های دیگر آسانتر است و از دو لوله نری و مادگی برای آن استفاده می شود و همینطور دارای رزوه و مهره است و در نهایت بخش ابتدا و انتهای آن پلیت ساده جوش شده است. این جک ها برای شورینگ زیر سقف بتنی کاربرد دارند و قیمت مناسبی نیز خواهند داشت. این مدل از جک ها برای شاقول و مهار قالب دیوار هم مناسب است و از نظر قیمت بر اساس نوع لوله و رزوه و مهره و جک اجرا می شود. جک های ساده مخصوص زیر پوتر سقف تیرچه بلوک نیست.

قیمت تولید جک سقفی

قیمت جک سقفی صلیبی: این مدل از جک ها هم ساده و هم پر مصرف هستند و در ساخت و ساز استفاده می شوند. در طراحی این جک ها بخش صلیبی ثابت است و همینطور یک رزوه در بخش میانی دیده می شود و توسط آن شرایط تنظیم ارتفاع صورت می گیرد قیمت تولید جک سقفی صلیبی به نسبت سایر جک ها فرق می کند. معمولاً پهن بودن یکی از بخش های مهم در افزایش قیمت است و البته که در قسمت صلیب عدم تحرک دیده می شود و نمی توان انعطاف پذیری بالایی برای این جک ها در نظر داشت اما از نظر قیمت وضعیت گرانتری به نسبت مدل اولیه دارند.

قیمت جک سقفی t شکل سیار: این جک ها تی شکل و متحرک هستند و در زاویه های مختلف چرخانده می شود و در نهایت میزان انعطاف پذیری آن به نسبت مدل قیل بیشتر است و البته که قیمت این مدل از جک ها به نسبت به دو مدل قبل گرانتر اعلام شده است. در بخش میانی جک رزوه ای به کار گرفته شده است و شرایط تنظیم ارتفاع را فراهم می سازد.

قیمت جک صادراتی یا عراقی: نوعی دیگر از جک سقفی وجود دارد که برای قالب بندی ساختمان ها استفاده می شود و برای کشورهای همسایه کاربرد دارد. این جک ها دهانه یو شکلی دارند و امکان نصب سولجر برای آن وجود ندارد و تفاوت این جک ها با جک های سقفی ایرانی در گاه رزوه است که رزوه ها با گام 6 و رزوه جک ایرانی با گاه 8 اجرا می شود . قیمت جک عراقی به نسبت جک صلیبی ایرانی بیشتر است.

در بررسی قیمت جک سقفی باید مرغوبیت ساخت و مصالح به کار گرفته شده است را بررسی کرد. سطح ضخامت و قطر و وزن این جک ها معمولاً روی قیمت تاثیر می گذارند.

برای دریافت لیست قیمت جک سقفی با ما در ارتباط باشید.

آموزش مرحله به مرحله تولید جک سقفی همراه با تصویر

 

از آنجایی که سوالات زیادی در مورد تولید جک سقفی پرسیده می شود در این بخش مراحل اصلی ساخت جک را بررسی کرده ایم:

  • مرحله اولیه تولید جک ساختمانی

اولین قدمی که برای تولید جک های سقفی باید برداشت، طراحی اولیه است. در واقع این طراحی در خصوص شمع فلزی صورت می گیرد یعنی طراحان و سازندگان می بایست یک سری فاکتورهای مهم را مدنظر قرار دهند، مثلاً ارتفاع جک سقفی یکی از پارامترهای مهم است و همینطور میزان بار وارده به آن نیز باید بررسی شود. دقت کنی که مواد اولیه و لوله فلزی می بایست در همین مرحله تعیین و تکلیف شود. یعنی نیاز به تهیه لوله و بررسی میزان تحمل لوله ها است. در صورتی که این بخش به دقت انجام شد می بایست برش کاری لوله ها با دستگاه برش اره آتشی صورت بگیرد و دقت و کیفیت بالایی در این مرحله مدنظر خواهد بود. دقت شود که محصول تولیدی می بایست از نظر کیفیت سنجیده شود. ما در لاین فروش تولید جک سقفی، بهترین کیفیت را مدنظر قرار داده ایم.

برش لوله

تولید جک سقفی

  • مرحله دوم تولید جک ساختمانی

تنظیم ارتفاع در تولید جک سقفی بسیار مهم است یعنی در مرحله قبل لوله ها برشکاری شدند و از دستگاه مخصوصی استفاده شد تا سوراخ کاری لازم برای آن انجام شود. دستگاهی که برای سوراخ کاری استفاده می شود باید دقت بالا روی سایز سوراخ ها داشته باشد البته که این بخش پیش زمینه بررسی ارتفاع کار است یعنی پس از برش کاری لوله و سوراخ کاری و قبل از عملیات جوشکاری باید ارتفاع لوله ها مشخص شود. شیوه تنظیم ارتفاع بسیار مهم است. در شرایط استاندارد ارتفاعی که برای جک سقفی در نظر گرفته می شود از 3.5 متر آغاز می شود و در نهایت تا 5 متر نیز ادامه دارد. البته که سیستم های مختلفی در این زمینه دخالت دارند. معمولاً دو سیستم متفاوت پین و گوه برای تنظیم ارتفاع جک سقفی استفاده می شود و پس از آن عملیات جوشکاری به دقت صورت می گیرد. سطح ارتفاع را جدی بگیرید!

جوشکاری

  • مرحله سوم تولید

در مورد تولید جک های سقفی نیاز به دقت بالایی است به طوری که معمولاً سبک های یو شکل و جک سقفی صلیبدار بیشترین فروش و تقاضا را دارند. ما در تولید جک سقفی از سبک صلیبی به صورت ثابت و متحرک استفاده کرده این تا خریدار بتواند تصمیم گیری بهتری داشته باشد.

انواع رزوه جک سقفی تولید شده است این رزوه ها سایز های متنوعی دارند و معمولاً به روش مدرن رولینگ استفاده می شوند. برخی از مهره ها حالت خروسکی دارند. دندانه های رزوه ها در مدل های ریز و درشت اجرا شه اند و مدل های ریز معمولاض راحت تر پیج می خورند. از نظر وزنی رزوه های گام 6 و 8 معمولاً یک وزن هستند و در نهایت تفاوت روی ابعاد آنها دیده می شود. معمولاً ضخامت رزوه ها 3 میلی متر است. در خصوص مقاومت گام های 6 و 8 تفاوت چندانی دیده نمی شود. پیچ و مهره رزوه سقفی دو بخش مهم در تولید آن هستند. در مورد پیچ این رزوه ها شرایط به این شکل است که در واقع بدنه اصلی از لوله ای به قطر 6 سانت و ضخامت 3 میلی متر تشکیل شده است. این بخش به طور کلی به واسطه دستگاه تراش CNC به مهره ها بسته می شود. شکافی در بخش بغل رزوه وجود دارد تا میلگرد یا پین به واسطه این سوراخ بتواند از لوله وسطی جک سقفی عبور داشته باشد. البته که این بخش و مهره کمک می کند تا تنظیم برای ارتفاع جک صورت بگیرد.

تولید جک سقفی

تولید جک سقفی

در خصوص مهره رزوه سقفی شرایط متفاوتی مطرح است به طوری که باید از مهره های نشکن استفاده شود و استاندارد لازم برای آن رعایت شود.

حالا که روند تولید جک سقفی را به خوبی بررسی کردید می دانید که در خرید تولید جک سقفی باید هم به کیفیت بدنه و متریال های داخلی دقت کنید و هم نگاه دقیقی به ابزارهای آن داشته باشید. می بایست کیفیت کار را به خوبی بسنجید و همینطور نیاز است که بتوانید استانداردهای لازم را بررسی کنید. ما به عنوان تولید کننده جک های ساختمانی تضمین در کیفیت و اعتبار محصول را اصلی ترین هدف خود قرار داده ایم. معمولاً عرض استاندارد قسمت t شکل جک یکی از موضوعاتی است که اگر به درستی رعایت نشود کیفیت کار را زیر سوال می برد در این صورت باید دقت کنید که چه ساختاری برای این جک ها استفاده می شود. ما در تولید جک های ساختمانی از بهترین ورق های استاندارد برای بخش انتهایی آن استفاده کرده ایم به این ترتیب شاخص های مخصوصی که برای پلیسه گیری لوله ها و رنگ کاری جک ها در نظر گرفته می شود نیز رعایت خواهد شد.

قیمت خرید تولید جک سقفی بر اساس همه مواردی که تا به این صحبت شد سنجیده می شود یعنی هر کاهش کیفیتی به قیمت ارزانتر منجر می شود و نباید چنین اتفاقی صورت بگیرد. دقت کنید که جک های سقفی از نظر اجرا و رعایت اصول دقت بالایی می طلبند.

1 دیدگاه دربارهٔ «تولید جک سقفی + خرید جک سقفی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
شهرقالب We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها