قالب جایگزین یونولیت

جایگزین یونولیت قالب لایت فرم

 

اینطور که بررسی ها نشان می دهد امروزه جایگزین یونولیت قالب لایت فرم است که مزایای زیادی داشته و مشکلات مربوط به بلوک های یونولیت را تا حد زیادی برطرف کرده است. یونولیت ها از نظر اقتصادی در ساخت و ساز اصلاً گزینه خوبی نیستند.

 

جایگزین یونولیت قالب لایت فرم

 

مزایای لایت فرم به عنوان جایگزین یونولیت

 

آیا می دانید که جایگزین یونولیت قالب لایت فرم اصل بوده و هیچ نیازی به روغن کاری و پوشش اضافی ندارد؟ لاین فرم ها را می توان حداقل 50 بار در بتن ریزی استفاده کرد به طوری که سبب می شود ریسک اشتعال یونولیت در رویکرد آتش سوزی کاهش یابد و خبری از انتشار گازهای خطرناک نباشد. این محصول آلودگی هایی که در حین اجرای بلوک های یونولیت ایجاد می شد را برطرف می سازد و برای محیط زیست یک انتخاب خوب است.

وزن لایت فرم ها بسیار سبک است و حجم کمی دارد و این موضوع سبب می شود که قابلیت حمل و نقل بهتری داشته باشد و اجرای آن آسان و مقرون به صرفه باشد.

اینطور که بررسی ها نشان می دهد لایت فرم ها قابلیت تغییر عرض دارند و زمانی که دهانه های تیرچه ریزی غیر استاندارد باشد می توان با تغییر عرض لایت فرم، به سطح استانداردی از بتن ریزی رسید.

از زمانی که جایگزین یونولیت قالب لایت فرم معرفی شد شاهد افزایش مقاومت لرزه ای هستیم و این موضوع باعث شده که فرایند عمل آوری نیز بهبود یابد.

جنس قالب پلیمری بوده و تا حدود 30 بار قابل استفاده میباشند.

 

جایگزین یونولیت قالب لایت فرم

 

چرا جایگزین یونولیت قالب لایت فرم شناخته شده است؟

 

اجرای لایت فرم ها با پیچ های مناسب صورت می گیرد و نقشه های محاسباتی دقیق تری برای این محصول دیده می شود به طوری که اندازه دقیق قالب در انتها پیش بینی می شود. در ساختمان هایی که با افزایش ارتفاع همراه هستند اجرای لایت فرم ها می تواند مقاومت بهتری ایجاد نماید. البته که قالب گذاری توسط این متریال به صورت کاملاً اصولی و دقیق است و شیرابه بتن در اجرا حفظ می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
شهرقالب We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها