اجرای دیوار برشی با قالب بتن پلاستیکی

 

یکی از مهمترین مزایای قالب بندی دیوار برشی با قالب پلاستیکی این است که هر متر مربع از قالب های پلاستیکی تنها 15 کیلوگرم وزن دارند در صورتی که قالب های فلزی قدیمی که برای دیوارهای برشی استفاده می شد در حدود 40 کیلوگرم وزن داشت بنابراین وزن سبک قالب های پلاستیکی یکی از مهمترین مزیت آن محسوب می شود.  وقتی وزن یک محصول کمتر باشد، اجرای آن سریع تر و ایمنی کارگران نیز بیشتر است.

 

مزایای قالب بندی دیوار برشی با قالب پلاستیکی

 

قالب بتن پلاستیکی

قالب بندی دیوار برشی با قالب پلاستیکی با دقت بیشتری صورت می گیرد چون از دستگاه تزریق ABS استفاده می شود که محاسبات مهندسی بسیار عالی دارد و قالب بندی در یک مرحله صورت می گیرد.

میزان مقاومت بالای قالب های پلاستیکی بسیار بالا بوده و ضد ضربه محسوب می شود و برای ایمنی ساختمان بهترین انتخاب است.

قالب پلاستیکی شهر قالب تا 6 متر ارتفاع با سطح فشار 80 کیلو نیوتن برای هر متر مربع مقاوم است. وزن سبک این قالب ها دلیل محبوبیت آن محسوب می شود.

قالب بندی دیوار برشی

 

 

صرفه اقتصادی قالب بندی دیوار برشی با قالب پلاستیکی

 

وقتی قالب بندی دیوار برشی با قالب بتن پلاستیکی صورت بگیرد نیاز به رسیدگی خاصی ندارد در گذشته از قالب های فلزی بتن استفاده می شد که نیاز به روغن مالی داشت و می بایست در جای خشک قرار بگیرد در غیر این صورت دچار پوسیدگی می شد اما قالب های پلاستیکی نیازی به روغن مالی ندارد و برای مناطق مرطوب نیز استفاده می شود چون رطوبت روی پلیمر اثر مخربی ایجاد نمی کند به این ترتیب قالب بندی دیوار برشی با قالب پلیمری صرفه اقتصادی زیادی دارد و ضرر خاصی ایجاد نمی کند.

این قالب ها مدولار هستند و چفت و بست مشترکی در اجرا دارند و خبر خوب اینکه چسبندگی برای این قالب ها دیده نمی شود و اجرا به صورت تمیز و با رعایت اصول صورت می گیرد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
شهرقالب We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها