رزوه جک سقفی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

 

رزوه جک سقفی چیست؟ برای بررسی این موضوع ابتدا بهتر است در خصوص رزوه اطلاعاتی را به دست آوریم. رزوه در واقع بخش یکنواخت و مارپیچ یک پیچ می باشد که موجب حرکت خطی پیچ می شود. رزوه ها انواع متفاوتی دارند، رزوه مثلثی آمریکایی، رزوه مثلثی متریک، رزوه مربعی، روزه حائل و رزوه ACME از انواع رزوه می باشند.

رزوه جک سقفی از یک لوله ساخته می شود که قطر 6 میلیمتری و طول 17 و یا 20 سانتی متری دارد. این رزوه در انتهای لوله های جک های سقفی به منظور تنظیم پیچ جک های سقفی جوش می خورند تا بتوان به وسیله آن ها ارتفاع جک ها را تنظیم کرد. رزوه جک سقفی برای آن که در جای درست قرار گیرد، نیازمند یک پیچ می باشد که قطر 60 میل داشته باشد.

خرید رزوه جک

پیچ های رزوه جک سقفی از لوله هایی ساخته شده اند که دارای قطر 60 میل می باشند و هنگامی که رزوه کاری آن ها به پایان رسید توسط دستگاه سی ان سی برش داده می شوند. برش های این پیچ ها به منظور این انجام می شود تا پیچ به شکل دلخواه و مورد نیاز ما در بیاید. پیچ رزوه جک سقفی برای عبور دادن پین فلزی که قطر نسبتا بالایی دارد مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد خرید رزوه جک را دارید می توانید از طریق سایت ما به آدرس https://shahreghaleb.ir/ اقدام کنید.

رزوه جک سقفی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
رزوه جک سقفی و انواع آن

 

 

نحوه ساخت رزوه جک سقفی

رزوه جک سقفی را به روش های متفاوتی می توان ساخت که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. این شما هستید که با توجه به فیلد کاری خودتان تعیین کنید که کدام نوع رزوه برای شما مناسب می باشد.

رزوه جک سقفی به روش رولینگ:

در روش رولینگ قطعه در جای خود ثابت نگه داشته می شود و تحت فشار قالب، شکل مورد نظر را به خود می گیرد. رزوه ها در این روش می توانند شکل های متفاوتی به خود بگیرند. این روش دارای مزایایی نظیر، ایجاد سطح صاف، دقیق بودن ابعاد رزوه، قابلیت تولید محصول به تعداد بالا و … می باشد.

برش:

برش یکی دیگر از روش های ساخت رزوه جک سقفی می باشد که کم هزینه ترین روش می باشد. روش برش برای رزوه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که قطر بالایی دارند. برای ساخت چنین رزوه هایی می توان از دستگاه فرز استفاده که ابعاد محصول را بسیار دقیق درمیاورد.

افزودن مواد:

رزوه جک را می توان به روش افزودن مواد نیز ساخت. این روش اغلب با استفاده از پرینتر های سه بعدی انجام می شود. روش افزودن مواد دارای حداقل میزان دور ریز و حداکثر میزان دقت می باشد.

خرید رزوه جک سقفی

رزوه جک سقفی باید بتواند وزن بالایی را تحمل کند و هنگام وارد آمدن فشار به هیچ عنوان نشکند به همین علت باید از جنس چدن ساخته شود. شاید برای شما سوال باشد که رزوه جک بر چه اساسی قیمت گذاری می شود؟ قیمت رزوه جک بر اساس قیمت روز فولاد تعیین می شود. با توجه به این مسئله که قیمت ها پایدار نمی باشند نمی توان قیمت ثابتی برای این رزوه ها تعیین کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز رزوه جک سقفی با مجموعه ما در تماس باشید.

شهر قالب توانسته است قالب های صنعتی را با بهترین کیفیت ساخته و به بازار عرضه کند. شهر قالب همچنین مفتخر است که تامین کننده مواد مورد نیاز پروژه های صنعتی و ساختمانی مهم کشور می باشد. مهم ترین ویژگی جک های سقفی و رزوه جک سقفی تولید شده در شهر قالب، کیفیت آن ها می باشد. فرقی نمی کند که شما از جک های سقفی برای یک برج استفاده می کنید و یا یک ساختمان دو طبقه. در هر صورت جک های سقفی به دلیل آن که باید وزن بالایی را تحمل کنند باید با بهترین کیفیت تولید شوند در غیر این صورت موجب بروز مشکلات فراوانی خواهند شد.

شهر قالب همچنین عرضه کننده انواع جک سقفی می باشد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت:

  1. جک سقفی
  2. جک سقفی شمعی
  3. جک سقفی فلزی
  4. جک سقفی فاقد صلیب
  5. جک سقفی تلسکوپی
  6. جک سقفی دارای صلیب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
شهرقالب We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها