ویژگی های ورق st37

 

در استانداردهای فولادهای ساختمانی از دو حرف ST استفاده می شود و از حاصلضرب عدد بعد از آن در 9.81، حداقل استحکام کششی بر حسب نیوتن بر میلیمتر مربع به دست می آید و همچنین عدد بعد از خط تیره نماد درجه کیفی ورق می باشد. 
عدد 1 یا درجه 1 برای ورقی است که برای کارهای معمولی استفاده می شود، عدد 2 مربوط به ورقهایی است که برای کارهای مهم استفاده می شوند و درجه 3 نیز ورقی است که درجه خلوص بالایی و خواص جوشکاری بالایی دارد.

 

ورق سیاه چیست؟

این ورق ها در واقع به روش نورد گرم تشکیل شده اند و تفاوت ورق st37 و st52 ناشی از مواد اولیه مور د استفاده در ساخت آن ها می باشد. به دلیل دمای بالاو اکسیداسیون، سطح ورق ها تیره شده و به این نام شناخته می شوند.

تختال ها تا دمای حدود 1290 گرم می شوند و سپس با عبور از غلتک، ضخامت آن ها کاهش می یابد. ضخامت نهایی ورق ها بین 1.6 تا 16 میلیمتر است که بسته به کاربرد نهایی مشخص می شود. نکته حائز اهمیت در مورد این روش تولید این است که با وجود پیچیده و گران بودن تجهیزات روش نورد گرم، ورق های تولید شده قیمت بسیار بالایی ندارند و همین امر سبب شده تا در بسیاری از صنایع کاربرد داشته باشند.

ویژگی های ورقst37:

 

فولاد یکی از آلیاژهای اصلی آهن است که دارای 2 درصد عنصر کربن است، هر آلیاژ آهن دارای خصوصیات خاص خود است، یکی از این آلیاژها فولاد st37 است. که در این نوشته قصد داریم خصوصیات آن را بررسی کنیم.

همانطور که گفتیم اصلی ترین عنصر تشکیل دهنده فولاد آهن است، به همین دلیل هم خصوصیاتی بسیار شبیه آهن دارد، و همین باعث افزوده شدن به محبوبیت و استفاده از آن در اکثر صنایع شده است. از خصوصیات مشترک بین فولاد و آهن میتوان به انتقال دمایی بالا، انعطاف و استحکام آن اشاره داشت.

برای اطلاع از قیمت های انواع آلیاژهای فولاد و محصولات فولادی تنها کافی است با کارشناسان فولاد فیدار تماس بگیرید.

با کم و زیاد شدن درصد کرین موجود در آهن آلیاژهای مختلفی از فولاد پدید آمده اند که هر یک با نام خاصی شناخته میشوند، یکی از این آلیاژ ها فولاد st37  است. الیته باید توجه داشت که خصوصیات فولاد های مختلف باهم مشترک است،  اما با توجه به تغییر برخی از عناصر در آنها ویژگی های منحصر به فردی هم کسب کرده اند.

از اوراق st37 فولاد مبارکه در تولید جک های سقفی و قیمت قالب های فلزی استفاده زیادی میشود که بهترین نوع این ابزار هستند. شهرقالب برای افزایش کیفیت محصولات خود همواره از بهترین نوع متریال در تولید ابزار استفاده میکند.

1 دیدگاه دربارهٔ «ورق st37 قیمت و ویژگی های آن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
شهرقالب We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها