قالب بتن دست دوم تهران

 

قالب های بتن در انواع مختلف، در صورتی که به صورت استاندارد و با کیفیت ساخته شوند، می توانند دوباره نیز مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این بایستی برای استفاده دوباره از قالب بتن، در بار اول از آن به خوبی استفاده شده باشد. برای خرید قالب بتن دست دوم تهران، بایستی دقت داشت که قالب از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و آسیب دیده نباشد.

علاوه بر این برای خرید قالب بتن دست دوم باید دقت داشت که اگر قالب نیاز به تعمیر دارد، عملیات تعمیر و بازسازی بر روی آن انجام شود. همچنین سطح قالب باید کاملا تمیز و عاری از هر گونه اضافات بتن باشد. استفاده از روغن مناسب برای روغن کاری قالب های دست دوم ضروری است.

 

فروش قالب بتن دست دوم تهران

 

برای خرید و فروش قالب بتن دست دوم بایستی به این نکته توجه داشت که قالب های نو و دست دوم تفاوتی از نظر وزنی با یکدیگر ندارند. اما در برخی از مواقع چسبیدن مقداری از بتن به قالب در استفاده قبلی، باعث بالا رفتن وزن آن می شود. بنابراین در خرید این نوع قالب ها بایستی توجه داشت که قالب کاملا تمیز باشد.

قیمت قالب های دست دوم کمتر از قالب های نو است. بنابراین استفاده از قالب های کارکرده و دست دوم می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها شود و صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. قیمت این نوع قالب ها نیز مانند قالب های نو تحت تاثیر عواملی چون قیمت ورق، وزن و سایز قالب و… قرار دارد.

خرید قالب فلزی در تهران       

در خرید قالب بتن دست دوم تهران و سایر شهرهای ایران بایستی به این موضوع دقت داشت که این قالب ها دارای انواع مختلفی مانند ثابت، رونده و لغزا هستند و بایستی قالبی را خریداری کرد که با پروژه مورد نظر هماهنگی داشته باشد.

نحوه استفاده از قالب های فلزی 

 

نحوه استفاده قالب های دست دوم هیچ تفاوتی با قالب های نو ندارد و می توان به راحتی قطعات این نوع قالب ها را به یکدیگر متصل کرده و پس از انجام کار نیز به آسانی جمع می شوند. نکته قابل توجه این که قالب دست دوم به راحتی پس از سفت شدن بتن از آن جدا شده و تغییری در آن به وجود نمی آید. بنابراین می توان چند بار دیگر از آن استفاده کرد.

 

قالب فلزی نو

قالب فلزی نو یکی از بهترین جایگزین های قالب بتن کار کرده میباشد که  با توجه به افزایش تولید این محصول و کمیت بالا در بازار گزینه خوبی برای خرید  محصول میباشد . برای مطالعه ویژگی های این محصول میتوانید رو لینک کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
شهرقالب We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها