خرید جک ساختمانی در کرج

 

جک سقفی

خرید جک ساختمانی در کرج را از فروشگاه شهر قالب ها انجام دهید. جک های ساختمانی به منظور نگه داشتن سقف در حین اجرای ساختمان ها و ساخت سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرند. ارتفاع جک سقفی قابل تغییر است؛ به طوری که می توان از آن ها برای ارتفاعات سه تا چهار و نیم متر استفاده کرد. چنانچه قصد خرید جک ساختمانی در کرج را دارید و دنبال فروشگاهی معتبر برای تهیه جک سقفی می باشید، تا انتهای این مقاله

جک ساختمانی چیست و چه کاربردی دارد؟

جک های ساختمانی برای نگه داشتن سقف ها و یا اصطلاحا کفراژبندی سقف از جمله سقف های تیرچه بلوک، طاق ضربی و دال های بتنی کاربرد دارند. ساختار نوعی از این ابزار ساختمانی به این صورت است که دو لوله داخلی و بیرونی به ترتیب با قطرهای 5 سانتی متر و 6 سانتی متر در داخل هم قرار گرفته اند.

روی لوله های نری جک های ساختمانی، سوراخ هایی به فواصل 10 سانتی متر از یکدیگر قرار گرفته است و می توان به کمک آن ها ارتفاع جک ساختمانی را تنظیم کرد. تنظیم نهایی ارتفاع جک های ساختمانی به کمک پیچ و مهره های موجود در مادگی این ابزار انجام می شود.

در خرید جک ساختمانی در کرج توجه داشته باشید که جک های ساختمانی دارای قدرت تحمل بار بالایی هستند که به راحتی می توانند تا وزن یک و نیم تن را نیز تحمل کنند. بنابراین از جک های سقفی استفاده می شود تا پیش از افزایش مقاومت و محکم شدن سقف، از ریزش آن جلوگیری نماید. در سقف های بتنی استفاده از جک سقفی و یا ساختمانی الزامی است.

انواع جک ساختمانی

جک های ساختمانی در انواع مختلفی در بازار وجود دارند و افراد می توانند متناسب با جک سقفی مورد نیاز در پروژه، یکی از انواع آن را شامل جک ساختمانی صلیب دار، بدون صلیب، شمعی، تلسکوپی، جک U شکل عراقی و فلزی خریداری نمایند.

خرید جک ساختمانی در کرج

جک های ساختمانی در طول های مختلفی تولید می شوند و یا دارای انواعی هستند که می توان طول آن ها را متناسب با نیاز پروژه تغییر داد. از نکات حائز اهمیت در خرید جک ساختمانی در کرج این است که شما به مرغوبیت و کیفیت متریال به کار رفته در تولید جک های ساختمانی توجه داشته باشید.

جک های بی کیفیت و با ضخامت کم، قادر به تحمل میزان زیادی از بار نخواهند بود که حتی ممکن است نتوانند فشار وارده از سقف را تحمل کنند و منجر به ایجاد حوادث خطرناک، خسارت مالی و ریزش سقف گردند. برای اینکه بدانید جک ساختمانی که در حال خرید آن هستید از ضخامت لازم برخوردار است، کافی است به وزن جک توجه کنید.

شهر قالب ارائه دهنده انواع جک های ساختمانی است که می توانید برای خرید جک ساختمانی در کرج با کیفیت و با قیمتی به صرفه از طریق این فروشگاه اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
شهرقالب We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها